fredag 10 juli 2009

INTE okej ..

Usch asså jag kan värkligen inte sova! får panik! klockan är lixom 5 på morgonen! och jag ska upp om en timma! nej usch.. lika bra att skita i att sova, för somnar jag nu kommer jag aldrig komma upp. jag ska ju upp kliockan 6 för att hjälpa mamma i stallet. sen såfort jag e klar med det så ska jag köpa hårfärgning och färga håret ljusbrunt! YeeY. Sen ska jag klä på mig nåt fint eftersom annikas pappa fyller år. och vi sover där åxå så jag kommer inte kunna skriva nånting tills imorn då för dom har ingen data där. Och sen en grej till; bra att jag inte sovit nånting inatt, då somnar jag tidigt ikväll vilket är bra för dom brukar alltid gå och lägga sig vid 11-12 på kvällen!! och det är alltid samma jävla pain in the ass för mig för jag är inte ens trött vid den tiden!... Så det är ju bra på sätt o vis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade