söndag 12 juli 2009

Nu kom jag hem, det va ganska kul igår iallafall. först vare mingel när alla kom, jag blev förvånad av åldern! ganska många unga där faktiskt. det va ju kul med tanke på att det va födelsedagsfest med massa gamla människor, så vare kul att se ungdomar där! Och dom va alla trevliga åxå. ända småproblemet vi hade var att det fanns två bord för oss, ett för barn och ett för ungdomar. och det tyckte vi ungdomar va skitskönt rent ut sagt. men sen så hade småbarnen spritt sig och tre stycken satte sig vid vårat bord och vägrade sätta sig vid det där dom andra barnen satt vilket ledde till att två undomar fick sitta vid barnbordet, och man såg värkligen hur dom led stackarna! men det löste sig iaf till slut. så då satt vi bara ungdomar vid vårt bord, och då hade vi jättekul tillsammans. jag tänker inte förklara hela dagen för det pallar jag inte men det va iaf jättekul, allting va kul utom i början, det SÖG. riktigt tråkigt haha. men sen blev det jättekul för alla. värkligen en trevlig kväll :) Och håret blev siitbra åxå :) (Y)

Idag blir det väll till att fortsätta packa och städa, jag har ju en hel del att ta tag i..
(het mössa visst (a) )

1 kommentar:

Bloggintresserade