måndag 13 juli 2009

Kamoflerad superwoman! (;




Nej jag har inte packat nånting änsålänge haha :S ... Jag vaknade halv 3 imorse, åt frukost och bääm så är klockan 4! och nu ska vi åka ut med båten satt.. haha.. aja.. jag hinner väl..
Jag drömde nån riktigt konstig dröm inatt typ blandat med andra värdskriget och harry potter och den nyaste mumien! (jag vet! men jag mår bra annars jag lovar! ;) ) det va typ, inomhus, då va vi på hogwards, om man gick ut så vare typ andra världskriget och jag va typ nån kvinna som kunde kamoflera mig om jag spände magen, sen min fiende va den där stora läskiga lejonet eller vare nu är förnåt som är med i typ slutet på mumien! den där killen som dom stack det där svärdet i hjärtat. iaf det lejonet va min fiende! och jag skulle lix bekämpa honom.. haha... sen vakna jag typ när min kamoflage inte längre funkade. och då var klockan halv 3. ! haha :)
Aja oj nu ska jag kanske gå ut och hjälpa pappa med båten ist för geeka på datan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade